2014 m. gruodžio 6 d., šeštadienis

Minus 40 kg ir RIP "Žaidžiame virtuvę..."



Mielieji mano skaitytojai,
Tinklaraštis "Žaidžiame virtuvę" daugiau rašomas nebus.
Rašyti jį man jau tapo nebeįdomu, lieknėjimo epopėja visa išnarstyta po kauliuką visur, kur tik įmanoma, tad visi puikiai žinote, kaip aš numečiau tuos kg, o manęs laukia nauji iššūkiai....


Bet pasilieku sau vietą tribūnai, jei netyčia ką nors norėsiu pasakyti asmeniškai :) o taip pat paskelbti naujienas.

Skanios visiems dienos.
(Į laiškus ir komentarus atsakau, komentarus su reklama trinu be gailesčio :)
Elžbieta

6 komentarai:

Jūratė rašė...

Elžbieta, netikiu, kad toje "iki" nuotraukoje - Jūs. Bet jei tikrai, tai dabar atrodote nuostabiai! ;)
Bet neuždarysite šio tinklaraščio, ane? Bus galima ir vėliau rasti visus receptus čia?

Elžbieta rašė...

Jūratė, aš-aš... ir vienoje nuotraukoje, ir kitoje :) Taip jau gavosi :)
Brūkštelkite man į paštą... aš radau pas save pašte pokalbį apie lavašus.. bet bijau apsirikti, nora atrodo, kad ten esate Jūs... :)

Anonimiškas rašė...

Kaip gaila:( nebebus nuostabių receptų! Reikia skubėti spausdintis jau pamėgtus. Ačiū už pasidalinimą nuostabiais valgiais ir idėjomis su kitais. Ir sėkmės naujuose projektuose!

Lina rašė...

Džiaugiuosi už Jūsų atrastą naują gyvenimo būdą, it vis tik, labai tikiuosi,kad šis tinklaraštis išliks, ir bus galima surasti visus pamėgtus receptus. O naująjį taip pat skaitysim,žiūrėsim,bandysim :) Sėkmės!

Gaika rašė...

Kad nebera naujojo tinklarascio "Lieknejimo anatomija". Labai gaila :( Nes buvo jame puikiu receptu ir motyvacijos. Gerbiama Elzbieta, o gal tie receptai dar neistrinti, o tik kazkur kitur sukelti?

Lina rašė...

Taip, ir as ieskojau Lieknejimo anatomijos - nebera.