2012 m. birželio 10 d., sekmadienis

Apie tai, kaip pjausto FISKARS peilis

Įdėmiai stebintys tinklaraščių įrašus, jau tikriausiai pastebėjo Beatos, Jurgos, Skirmantės įrašus apie antradienį (06.05) studijoje Čiop Čiop vikusį Fiskars peilių pristatymą. Įsivaizduokite, ir aš ten buvau, tik midaus-alaus negeriau, nes reikėjo skubėti kitur. Dėl to gaila ir ne :)  Bet pačią esmę mačiau, o be to (kaip ir kiekvienas dalyvavęs pristatyme) gavau dovanų  naujos kolekcijos Fiskars Edge peilį.

Kadangi apie pristatymą jau viskas parašyta ir parodyta, ir aš tam pritariu, o daugiau kartotis būtų juokinga, tad tiesiog nusprendžiau geriau kaip reikiant išbandyti gautą dovanų peilį. Beje apie peilius ir dovanas. Nors Lietuvoje dovanoti (gauti dovanų) peilius dar neįprasta, bet laikas, manau tą turėtų ištaisyti. Mes namuose turime nemažai dovanotų peilių, jais labai džiaugiamės, o be to pirmas man padovanotas peilis (prieš n metų... vaje... taip ilgai žmonės negyvena....) buvo būtent Fiskars. Suomių dovanotas, tad dabar šis pristatymas man nemažai nostalgiškų jausmų sukėlė.... Tai va, nebijokime dovanoti peilių. Tai yra smagu, naudinga ir tikrai neprašausime pro šalį. Na galiausiai kokį metalinį centuką paimkim. Bet peilius dovanokime ir priimkime dovanų.

Tad dabar bandysiu pažvelgti pro padidinamąjį stiklą į peilį.

Štai toks gražuolis. Juodutis, dengimas analogiškas teflonui. Tvirtinama, kad prie jo niekas nelimpa. Šiek tiek perdedama, na kas nors tikrai prilimpa. Bet. Aš asmeniškai nematau jokių problemų tame, kad limpa. Pjaustau tikrai nemažai, bet niekad ties lipimu "nesiciklinu". Atvirkščiai, tam tikrais atvejais tai tik į naudą.



Oranžinis akcentas puikiai tinka morkoms :)

Labai daug morkų ir šiek tiek mažiau svogūnų. Supjausčiau ir net nepajutau.... 

Oranžinis akcentas puikiai tinka ir žalioms salotoms :)

Maloniai nuteikė peilio lengvumas ir plonumas. Nors kraštas priešingas pjaustymo kraštui yra storesnis, bet išlaikytas labai geras santykis ir jausmo kapojant kirviu nėra :) Peilis yra kartu ir šiek tiek lankstus ir tvirtas. Pjausto labai gerai, jokių pastangų. Bet didesnei amplitudei geležtės linija turėtų būti ne tiesi, bet šiek tiek suapvalinta. Čia ypač tiems svarbu, kas pjausto nepertraukiamu judesiu. Peilis labai patogiai gula į ranką, kaip jau minėjau, supjausčiau tikrai daug ir net nepastebėjau, o šiaip man dažnai paskausta riešą, jei peilis nesubalansuotas. Fiskars žada, kad šiuo peiliu galima pjauti ir kaulus (bent jau vištą supjaustyt), bet aš to nebandžiau ir, manau, nebandysiu. Šiuo peiliu. Man jis puikiai pasitvirtino pjaustant daržoves, prieskonines žoles (šiuo atveju buvo lygiai toks pat puikus, kaip ir keraminis peilis. Tik tiek, kad mano "kreivose rankelėse" keraminiai peiliai neišgyvena :( ) žalią mėsą (pjausčiau labai plonomis juostelėmis vištienos filė sriubai), mėsos vyniotinį.
Dabar man tai labai smagus ir labai naudingas naujas "žaisliukas" virtuvėje. Turiu pripažinti, kad tikrai geras!

 "Fiskars EDGE peilius ir kitus Fiskars virtuvės įrankius galite įsigyti internetinėje parduotuvėje www.irankiucentras.lt