2010 m. birželio 12 d., šeštadienis

Kulinarinės knygos

Kulinarinės knygos - mano chroniška, nepagydoma ir smagi liga. Eglės ikvėpta, Indrės paraginta nusprendžiau padaryti fotosesiją savo knygoms. Kaip suprantate, aprašymų nebus :) Jei kokia nors knyga sudomino - galėsiu pakomentuoti :) Cookexpress kol kas nelabai mano, bet tai tik kol kas :)






Tai knygos iš vieno kambario atvirų paviršių.... giliau nelindau :)))) Priedo užskaitom bardakėlį prie lovos, nes užmigti su kulinarine knyga rankose - daugiau nei malonumas, bardakėlį prie kompo, nes ten darbui jos irgi reikalingos ir nedidelę bibiotekėlę gilių pamąstymų vietoje, o taip pat kelias besisvečiuojančias pas įvairius gerus žmones :)


Žurnalai.... o.... žurnalai..... :)))))) vežam, bo nepakeliam :)

Beje, turiu dar Kitchen Aid receptų knygą bet vokiečių kalba. Kadangi vokiškai neskaitau, su malonumu į ka nors iškeisčiau :) galiu priglausti angliškas, armėniškas, lenkiškas, lietuviškas, prancūziškas, rusiškas knygas :)

Žvalgomės kitų tokių pat nepagydomų lentynose:

Indrės GP magija
Eglės
aguonėlės
Indrės iš Įleisk Indrę į virtuvę
Rūtos
Jolitos

22 komentarai:

Irma rašė...

O dievulėliau!!!

Elžbieta rašė...

:D :D :D Tai gerai ar blogai? :)

ieva rašė...

labai panašiai aš įsivaizduoju rojų :)
lobynai, dievaži!

Dovilė rašė...

Kaip mane žavi, kai žmonės turi silpnybių, kurioms niekaip negali atsispirti! Aš irgi trepsiu kojom, kai pamatau kokią sudominusią kulinarinę knygą:)Žinoma, kiekvieną kartą topteli mintis, kad fiziškai toms knygoms nėra vietos mažame tavo lizdelyje, bet " ai...gal kaipnors sutalpinsiu":) O tavo knygos, Elžbieta, tikras lobynas! Saugoti ir tausoti jį reikia:)

julė rašė...

oho.
duotuoju momentu tinklaraščių nelabai teskaitau, bet... bet čia negalėjau nepakomentuoti - o.h.o. ... :)

nutty rašė...

tegaliu pasakyti: oho!
išties, pavydu :D
gerai tau, jog supranti tiek daug skirtingų kalbų - tada iškart ir pasirinkimas ddėja :)

Elžbieta rašė...

Ieva :) Man rojus būtų, jei dar nereikėtų savęs riboti :))))

Dovilė, :) o čia ne visai mano silpnybė... tai medžiaga, reikalinga mano darbui :)

julyt :) a.č.i.ū. :) tik nepamiršk, kad as bent du kartus daugiau laiko turėjau knygų kaupimui, tad gerai pamasčius... visai ne tiek daug tų knygų yra :)

Elžbieta rašė...

nutty :) ačiū :) bet dėl kalbų tai ... gali būti ne tik man gerai, a ne? :) išties, tai labai svarbu ne tik kulinarinių knygų skaityme :) bet prancūziškai aš suprantu, o veikiau matau ir suprantu bendrą vaizdą tik kulinarinėse knygose ir tai ne viską, bet visuomet galvoju, kad man dar viskas prieš akis :))) o armėniškai - nu tai negaliu atslikti nuo savo mažės, kuri būdama 10 metų operuoja penkiomis kalbomis?

Indrė rašė...

OHO va čia tai jau yra daug. Tam norėčiau viso atskiro kambariuko. Siūlau verslo įdėją - daryk bilietėlius po kokį litą ir įleisk pasiskaityt ;D manau greit ir antras kitchen aid išeitų :)
Aš vokiškai kažkada neblogai mokėjau, bet dabar jau primiršus + nebūtų ko mainyt.
Cook express mano minty įsiyti savo super sweet 22 proga - ar verta?

Elžbieta rašė...

Indrė :)
Cookexpress - didžiausio įvertinimo verta knyga. Receptai paprasti, labai daug naudingos teorijos, viskas labai aiškiai. Prieš naujus metus CE bus išleista lietuvių kalba :) kaina bus apie 100 lt :) tai skaičiuokis :) o jį turėti labai verta :)

Indrė rašė...

Och ar aš tiek išlauksiu... Nors jei apie 100lt tai nedaug - nes anglišką žiūrėjau apie 20 svarų - tai labai panašiai. Tik kaži kaip su vertimu - didumą gerų knygų prastas vertimas sugadina :( (ypač galioja Aktėjos knygoms)

Žiupsnelis Druskos rašė...

Įkvėpei :)

Elžbieta rašė...

Indrė, manau, kad turėtų būti geras vertimas :)

Žiupsneli :) o kur tavieji lobiai? :)

Indrė rašė...

Gal ir tamsta nagus prikiši? ;)

Jūratė rašė...

Na, jei jau Elžbieta bus prikišusi nagus prie vertimo (ar bent jau garantuoja, kad vertimas geras), tai jau žinau, kokios dovanos prašysiu Kalėdoms. :) Paskutiniu metu visomis progomis prašausi kulinarinių knygų. :)))

Elžbieta rašė...

Prisipažinsiu, kad turėjau prikišti, bet matot būna toks dalykas kaip rokiruotės, tad tik paglosčiau :) vėl gi... visko neapžiosi, kad ir kaip elastinga būtų... :)

Indrė rašė...

Na bent, kad patikrinta šis tas būtų, kad nesulauktume "Ananasų aukštynkojo su vanilės pavilgėliu ir šokolado paviršėliu: išeiga 32cm apskritainis" :D

Bea rašė...

O, widze ze mamy kilka takich samych ksiazek :))

Indrė rašė...

O, matau, turi Arabesque :) Kaip ji? Kažkaip paskutiniu metu vis pagalvoju, kad visai norėčiau, bet neapsisprendžiu galutinai niekaip...

Elžbieta rašė...

Bea, no napewno :)

Indre, man patinka. Nes as aplamai esu didelė butent tokios virtuvės mėgėja. Yra receptų, yra pažintinio skaitymo. Nors, turiu jos tamarinda ir šafrana, tai daug receptu kartojasi su arabesque. Patiekalu nuotrauku yra nedaug, bet man asmeniskai labiau jau reikia paskaityti, o nuotraukos paskui :) as tikrai sau tinkamos info sioje knygoje radau :)

Indrė rašė...

O, tai kadangi gali palyginti, gal pasakytum kurią geriau pirkti - Arabesque ar tą šafraną? Nepigios jos tokios... :(

Elžbieta rašė...

Indrė, atsiprašau, kad taip ilgai neatsakiau...
Žinai, sunku pasakyti, nes ir viena ir kita yra geros, bet asmeniškai sau rinkčiausi Arabesque. Tamarindas - tik receptai, Arabesque yra daug įdomios informacijos, nors receptų ten yra mažiau... tai net ir nežinau, ką pasakyti :)