2009 m. liepos 28 d., antradienis

"Sausai" rauginti agurkai



Raugintų agurkų norisi visuomet tuoj pat, nedelsiant. Ir palaiminta būklė arba ugninis skystis čia ne prie ko. Šįkart noras irgi buvo toks pat staigus. Ir agurkai buvo. Tik nerauginti. Rusiškame kulinete skaičiau apie "sausą" agurkų rauginimą, bet padariau pagal save. Indėlis į Agurkų savaitę.

6 agurkai
1 nubrauktas šaukštas druskos
6 skiltelės česnakų
ryšulėlis krapų
1 maža aitrioji paprika

Agurkus nulupau, perpjovaiu per pusę, sudėjau į stiklainį ir subėriau druską, susmulkintus česnakus, supjaustytus krapus ir papriką. Po pusvalandžio šaldytuve agurkai jau buvo valgomi... :) e, atsiprašau... beveik suvalgyti )))) o savo mėgstamų bulvių salotų nespėjau nufotografuoti ))))

16 komentarų:

Jurate rašė...

Vau! Vėl likau nustebinta! Šitas blogas man kaip kulinariniai kursai... :D

rita rašė...

man šitas agurkų sūdymo būdas labai patinka, niekas net nepatiki, kad jie tiką būna pasūdyti, o ne prieš dieną ar dvi.Labai gerai vežtis prie jūros ar dar kur nors, mažiau svorio ir skysčio :)
Aš seniai žaviuos šitu blogu :)

Elžbieta rašė...

Oi, merginos, ačiū jums, nuoširdžiai ačiū :) už gerus žodžius :) labai nuotaiką pakelia :)
Rita, ir man labai patinka. Ypač todėl, kad aš mėgstu tokius šviežiai paraugtus, ne stipriai. Kaip tik tai, ką daktaras prirašė :)

egidija rašė...

o tai nei vandens nereikia, nei ką?

bea rašė...

elžbieta, o kaip tolygiai paskirstyti tą druską, jei jau beri ant agurkų stiklainyje? gal reikėtų prieš kišant apibarstyti???

Elžbieta rašė...

egidija, :) taigi nereikia :) agurkai daug sulčių išleis :)

bea, žinok, aš dėl savo tingumo niekad tokių dalykų nedarau :)))) iš anksto pasūdyti ar dar ką nors :))))Stengiuosi visk` daryti viename puode, stiklainyje, etc ))))) kai pradeda išsiskirti sultys, tada tiesiog truputį pakratyti ir viskas :)

bea rašė...

nieko sau, tingumo.. mums čia kitoje tavo blogo pusėje neatrodo, kad tu tingi ;) xixi.
beje padariau dukart šį savaitgalį, labai patiko. tik aš česnaką išpsaudžiau, ir visą tą pavadinkim marinatą užtepiau ant kiekvienos skiltelės šaukštu, tik tada sumečiau į stiklainį ir pakračiau. gera buvo :)

Anonimiškas rašė...

o agurkus butina nulupti?

Elžbieta rašė...

bea )))) ačiū ) reiškia, esu gera aktorė )))) faina, kad patiko ) šiaip tai yra tas būdas, kur maišelyje sūdo, bet man kažkaip maišelis pasitikėjimo nekelia... net nežinau kodėl )

to Anonimiškas
aš savus lupau, nes buvo toks neformatas... o šviežius-gražius lupu juostelėmis - dailinu )))))

Anonimiškas rašė...

O tą pipiriuką tikrai supjaustyti reikia, ar aš ką ne taip padariau? Man labai labai aštrūs gavosi.

Net rašė...

Ačiū už super receptą ;) Gavosi skanūs, kiek per sūrūs, matyt nevienodai pasiskirastė druska...Iškilo klausimas - jie greito, vienkartinio suvartojimo, ar juos galima tose sultyse laikyti dieną-dvi? Aišku, jie ir toliau turėtų sūrėti?

Elžbieta rašė...

To Anonimiškas : ir man aštrūs gaunasi :) bet tokius mėgstu. Todėl tiesiog nedėkite to aitraus pipiro ) arba tik truputuką )

Net, man jie gerai išsilaiko ir tris dienas, daugiau nebandžiau. Bet paprastai ilgesniam laikui tai "šlapiai" sūdau :) čia daugiau toks triukas :) dėl įdomumo, ir skonis čia šviežume )

Anonimiškas rašė...

O ar galima pagal šį receptą sūdyti ilgus agurkus?

Elžbieta rašė...

Gal nerizikuočiau.... arba rizikuočiau :)))))) tikrai nežinau :)

dubas rašė...

dekui panos uz lux recepta!!!

evelinea945 Evelina rašė...

Nemaniau, kad taip rauginti agurkai gali būti skanūs, bet kai pabandžiau, tai dabar tai mūsų šeimos receptas. Laukiu agurkų sezono ir vėl gaminsiu ir skanausiu. Jūsų visi receptai tiesiog super :)