2010 m. rugpjūčio 3 d., antradienis

Vokiškas konditerinis žurnalas. Pagyrų puodas

Aš kaip visuomet, naudoju internetinę erdvę PR-ui :))) ir pagyroms :) kad tiesiog nemanytumete, kad karščiai man visai davė per galvą ir guliu kojas užvertusi nieko neveikdama :) šiek tiek tos veiklos yra...


Taigi, mano želė "master klas" vokiečių konditeriniame žurnale Magie Des Zuckers


Labai.... labai džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad esu tarp tokių nerealių meistrių, kurios gamina stebuklus, vertus aukščiausio lygio parodų.


P.S. Kchm... Atspėjau. Vertos ne tik aukščiausio lygio parodų, bet ir aukščiausių apdovanojimų jose. Būtent tokius ir gavo :)

11 komentarų:

bea rašė...

ooo kokia šaunuolė :)
labai labai sveikinu!

Ieva M. rašė...

Nuoširdžiausi sveikinimai!!! Labai džiaugiuosi, kai tokie nuostabūs ir kūrybingi žmonės kaip Jūs būna įvertinti:)

Bea rašė...

Elzbieto, gratuluje serdecznie! A wyroznienie calkowicie zasluzone :)

Pozdrawiam!

Puanc rašė...

Sveikinu kuo labiausiai!!!! Tikrai tokio įvertinimo nusipelnei.

Rima Petrauskaitė rašė...

Labai labai dideli sveikinimai!!! :) Šaunuolė!!!

Elžbieta rašė...

bea, ačiū Tau labai :)
išties, pamačius, kokie darbai šitame numeryje išspausdinti, tai paturėjau nepilnavertiškumo kompleksą... ir dar kokį. Torta NĖRA pagaminti profesionalų... tiesiog tų moterų, kurioms tortų puošyba - mėgstamas užsiėmimas... tai yra nerealu.
Ieva M, :) labai malonu tai girdėti :) ačiū :)

Beato, dziękuję Ci :)

Puanc, :) oooo :) aišku, tikiuosi, kad ir mano "master klas" bus naudinga... bet ten tai tikrai nerealus lygis... pripažinti konditerijos korifejai nervingai rūko nuošaly :)))

Miela Rima, ačiū labai :)

Dalia rašė...

Tikrai yra kuo didžiuotis, sveikinu! O kaip galėčiau pamatyti nors akies krašteliu?

Beata Nicholson rašė...

super super labai džiaugiuos ir sveikinu :)

Elžbieta rašė...

Dalia, ačiū labai :) žinok, ir aš dar nemačiau... labai sudėtingas kelias to žurnalo iki mūsų :) aš taip įtariu, kad pamatysiu savo egz. tik mėnesio pabaigoje...

Beata, tu nepakartojama :) ačiū :)

Neringa rašė...

wow!!!! Elzbieta, nenustoji stebinti!! nuosirdziausiai sveikinu ir dziaugiuosi uz Tave, Mieloji :)))))))))

Anonimiškas rašė...

Elžbieta, didžiuojuos Tavimi ir sveikinu.Ir jei kartais sapnuoju Tave, tai, matyt, palieki didelį rėžį mano kulinariniame gyvenime ir ne tik:)))
Natalija