2010 m. spalio 17 d., sekmadienis

Tortai, tortai, tortai...

Kiek kartų sau sakiau, kad daugiau jų nedarysiu :))))) cha..... kaip tas Rokis, tampantis nevaldomu išgirdęs žodį "sūris", taip ir aš... čia tik maža dalis dviejų savaičių darbelių... prie konvejerio net neišeina aparato išsitraukti ... Buvo dovanų, buvo užsakymų, buvo vaikiškas krykštavimas: "leliukas, leliukas, noliu leliuko.... "
Namuose, kai išgirstami žodžiai šokoladas, saldu, kremas, vyšnios, želė, girdisi NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! geriau... (drebėkite, drebėkite, siaubas -baubas ;p) LAŠINIŲ.



Šitas man pačiai patiko... Svoris - ~6 kg.
kiek kartų pagaunu save, kad tai daryti man patinka. Tik kas ateitų po to virtuvės tvarkyti? retorinis klausimas.

10 komentarų:

Bea rašė...

Elu, jestes prawdziwa tortowa czarodziejka! Ale Ty chyba juz o tym wiesz ;)

Pozdrawiam serdecznie!

I milej niedzieli zycze :)

Vilma rašė...

Aš ateičiau sutvarkyti, jei duotum man didelį gabalą torto iš tos pusės kur su persikais. :)
Tu konditerijos genijus ir auksarankė! ;)

Vilma rašė...

Tobula :)

Aušra rašė...

Jau kai gražu, tai gražu - pagarba kūrėjai.

Elžbieta rašė...

Beato,droga,
dziękuję Ci serdecznie za miłe słowa :)

Vilma, o ar ne tu kažkada jau grasinai, kad ateisi man indų plauti, ką? Vis laukiu ir laukiu.... Čia aš kaip genijus išsidirbinėju :))))

Kita Vilma, ačiū labai :)
Aušra, labai malonu, ačiū labai :)

Neringa rašė...

Elzbieta, wow! Tobula...
sutikciau ir as virtuve isblizgint uz konditerines pamokas ar torto gabaliuka :)
Antrasis nepaprastai grazus :P

Justina rašė...

uauuu!!!!kai pamačiau Jūsų šedevrus,negalėjau atsispiri akimis visa para:D šedevrai,meno kūriniai..didelė pagarba Jums,tikrai busiu šio puslapio nuolatinis svečias ir mokinys:)

Vilma rašė...

Gal ir aš, bet vis dar laukiu to, už ką žadėjau tuos indus išplauti. :-))))

marija rašė...

nuostabūs jūsų tortai. Sakykit, tas želiukas su putojančiu vynu. Paklaust norėjau, kaip jūs padarėt, kad tas trintų braškių sluoksnis taip gražiai įsiliejo į šampaninį sluoksnį? Labai gražus spalvų perėjimas :)

Elžbieta rašė...

Ačiū :)
Tiesiog atsargiai supyliau viską ir taip gavosi :)