2009 m. birželio 29 d., pirmadienis

Ar Tu šiandien burbuliuoji? :)))

Kaip ir pavadinime - Ar burbuliuojate?


BURBULIATORIUS

Mano trumpiausias pranešimas visame tinklaraštyje :)))))))

15 komentarų:

bea rašė...

aš burbuliuoju. ir daug. aš išvis dažnai burbuliuoju... natūra matyt mano tokia :)

Elžbieta rašė...

bea, :) o Tu su burbulais ir muilu, ar šiaip... žodžiu? Nes mano natūra tai irgi tokia, ir vieną būdą, ir kitą priima :))))))

Beata Nicholson rašė...

oi Elzbieta kaip atspejai!!! ash burbuliuoju labai labai bet gal viduje daugiau, ir pirshtais klaviaturoje...bet is esmes tai man po atostogu dabar labai ilgai reikes pasiburbuliuoti... t.y.bet ash burbuliuoju ne burbejimo prasme, bet tokia vidine kad man labai daug reikia visko padaryt ir pagalvot ir t.t..kol grisiu i gyvenima...bet is tikrujut ai burbuliuosiu dabar ilgai ilgai nes tiek visko reikia padaryt einu tau Elzbieta parashyt emaila...paburbuliuosiu....

vjusta rašė...

Burbuliavau pirmajame Burbuliatoriuje, o dbr teks tik pavydėti sostinių gyventojams(laikinosios ir pastovosios)

Egle rašė...

Mes šiandien burbuliuosim :) Nešuos fotiką, pasidalinsiu įspūdžiais :) Tikiuos spėsiu dar ir burbulų nusipirkti :)

Bri rašė...

Aš neradau pirkti burbulų :(

Elžbieta rašė...

Beata, supratau :) paburbuliuosiu ir Tau :)

Vijusta, tai mes tada su Egle ir už Tave paburbuliuosim :) Gal kitakart? :)

Egle, tai susitiksim :) mes su maze jau apsisarvojome burbulais :)

Elžbieta rašė...

Bri, aš dabar Maximoje nupirkau toki vaikiška buteliuką :) Įtariu, reikėjo daugiau imti.... :)))) CUP'e turėtų būti :) Aš gal pasigaminsiu skysčio su fairiu, bet instrumentų daugiau neturiu....

Bri rašė...

Aš seniau "Žaislų planetoje" pirkdavau, gal dar yra ten :) Bet turbūt nebespėsiu...

Elžbieta rašė...

Bri, namudinio skysčio atnešiu, bet jau su putimo instrumentais kažkaip susiorganizuok :) O Maxės pakeliui neturi?

vjusta rašė...

Įpareigoju :)

Egle rašė...

Elžbieta, tavo mažoji skundėsi kad darė darė burbulus pati, bet jai kažkas nepavyko.

Man Burbuliatorius patiko, reiks eit ir kitąkart ;) Geras pirmadienio vakaras ;)

Elžbieta rašė...

Justina, raportuoju - burbuliavimas įvykdytas :))) ir už save ir už Tave :) labai šauniai paleidome į orą daug šios dienos rūpesčių :)

Eglė, ten ji primaišė šampūno su vandeniu ir nelabai tie burbulai putėsi. Bet už tai kaip gražiai iš balkono po to skriejo burbulai :) Aš jaučiu, kad mano bendrautoja jau spėjo apie viską-apie viską papasakoti :))))) O senelis mums pažadėjo didijį burbuliatorių padaryti, tad bus ryt vakare bus premjera darže :) Mes irgi kitąkart eisime :)
Beje, paprastas Ringuvos muilas su tulžimi kuo puikiaisiai išskalbia dėmes :)

laimikis rašė...

Dabar laukiame vaizdų iš burbuliatoriaus fotografų!

Susidomėjau senelio konstruktu - jau ir patys
pagavome azartą konstruoti naujus burbuliavimo prietaisus :)

Džiugu, kad dalyvavote,
vaizdas tikrai buvo kosminis!

Elžbieta rašė...

laimiki, ačiū už nuostabius įspūdžius :) Kitąkart vėl dalyvausime :)