2009 m. birželio 20 d., šeštadienis

Želė....ne, ŽELĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖ tortas su braškėmis

Kaip vakar ir žadėjau, įdedu nuotraukas. Nesitikėjau, kad turėsiu jėgų fotografuoti ir įdėti. Taigi, pirmiausia padėkosiu vienai maloniai poniai, suteikusiai man progą šitaip pažaisti. AČIŪ!!!!! O dabar iš pradžių: reikėjo torto, ne, TORTO!!!!!! tai yra "kibiro želė". Aš visuomet pasirašau avantiūroms (Eglė :)))) ) tokia jau prigimtis, nieko nepadarysi. Pasirašau, o po to pradedu galvoti, kaip gi visą tai įvykdyti. Kibirą maloni ponia pakeitė į tokią taurę. Aišku, taure ją pavadinti problematiška. Nes jos talpa 12 l. Nei daug, nei mažai. Tik tiek. Suplanavau tortą, pasipiešaiu sau kelis variantus. Bet kadangi tortas atvirkštinis, t.y. neišverčiamas, tai viskas buvo atvirkščiai :)
Gailiuosi tik to, kad dėl labai didelės apimties neišėjo įgyvendinti vieno sumanymo. Metalinėse lengvose formose viskas daug paprasčiau :)

Darbas ėjo sklandžiai, kol bedirbdama, vidury nakties pastebėjau, kad šaldytuvo t-ra vietoje įprastų 4 laipsnių - jau 9.... persigandau kaip nežinia kas... kol sureguliavau taip, kaip reikia (aš nemoku tokių dalykų daryti, su technika nedraugauju )))) pasinervinau kaip reikiant... bet viskas gerai ) Bet tokių gigantų daryti, nežinau, ar daugiau apsiimsiu... nes to torto pakelt net neeina... o aš mergaitė stipri, bet čia treniruotė buvo kaip reikalas. O dar baimė, kad iš rankų iškris, suduš... paildomo pasinervinimo irgi buvo.


Čia braškės, kad į 52 savaites įeiti :))) beje, kaskart vis labiau įsitikinu, kad braškėms esu abejinga. Dėl trešnių - drebu, o vat braškės - yra jos, nėra jų, kažkaip vienodai. Va tokia nepopuliarių pažiūrų ))) Braškės man skanios tik tiesiai iš lysvės. Tikiuosi, kad šiemet jų bus :)

O čia portretas su degtukų dėžute. Nežinau, ar jaučiasi tikras dydis, bet nufotografuoti kitaip niekaip nesugebėjau. Taurė sunki nepaprastai, vos eina ją pajudinti. Ištraukta iš šaldytuvo kaip mat aprasoja, kiek bevalytum, bet prieš fiziką jėgos nėr... Tai yra taip, kaip yra. Tiesiog želė likimas toks, nebūti fotogeniškiems )))))

Bus daugiau :)))) žodzių, nes kažkaip seniai nekalbėjau :))) nes torto, kurį darysiu šiandien, arba vėl šianakt )))))) (beje, irgi nemažas, nes 8 l ))) tik tiek, kad įprastoje formoje,) nepamatysiu. Mano draugė pati išsivers )

26 komentarai:

ZD rašė...

Kur jau nefotogeniska.. Atrodo nuostabiai!

Bri rašė...

Aš dar norėjau klausti iš pradžių ar čia tik macro, ar čia išties toks didžiulis indas :)) Dieviškai atrodo, o tas baltas tai grietinėlė ar jogurtas?

Bea rašė...

Jakie cudo Elzbieto! Jestes prawdziwa wrozka!! :)

Lina P. rašė...

WAAAAAAUUUUU, ELŽBIETA, TORTAS FANTASTIŠKAS!!!! Įdomu, kaip bus kabinamas valgymo metu? :) Atitinkamo dydžio šaukštais :) :) :)

Vilma rašė...

Eina sau... Atrodo labai įspūdingai!:) Bet, jei atvirai, nakties miegelio nė už ką, nė į ką neiškeisčiau, tad LABAI žaviuosi Tavo entuziazmu ir energija užsiimti tokiais grandioziniais užsakymais.
O dėl braškių - man lygiai tas pats ar jų yra... Kadangi neturiu daržo, o šiandien tokių šlykščių turguj nusipirkom, tai supratau, kad galėtų ir nebūti, o vietoje jų augti vyyyyšnios ir slyvos. ;)

Egle rašė...

Elžbietaaaa!!!! Koooooks tortas!! Ir dar po vakarėlio. Ne, nu aš neatsistebiu ir neatsižaviu.

Tik man klausimas, o kaip jį pjauti? Juk taurė tai lenktų formų..

Jurate rašė...

Vau, labai gražu!!! :)
Dėl braškių. Na, turginės tikrai neskanios, vakar pati įsitikinau. Tik mane nustebino mano beveik 7 mėnesių mažylis, kuris vakar pirmą kartą paragavo braškės ir net nesusiraukė! :D

Anonimiškas rašė...

O aš tą skanų želė tortą valgiau... Dieve, kaip buvo gaila jį ,,atidaryti''. Mažasis Benukas tyliai braukė ašarėles, žiūrėjo liūdnom akelėm , nes gailėjo jį ,,sugadinti'',ir tėčiui Gerdui reikėjo daug pastangų įtikinti mažąjį - nors ir labai gražu, bet nevalgomas suges ir reikės išmesti.
Ačiū torto kūrėjai, ačiū Rūtai ir Kaziui...

Anonimiškas rašė...

Aciu autorei (ir uzsakivei) uz si fantastiska kurini,daug geru foto isejo:))) valgom, semiam samciu, kurinio savininkas isdidus vaiksto po kaima ir su samciu siuo skanestu kaimynus vaisina:))neisivaizdavau, kad toki dalyka galima sugalvoti, o juo labiau sukurti, musu mazasis visaip asaras liejo, neleido valgyti, kol surado kompromisa - is visu pusiu ji nufotografavo ir dave leidima startui.
Sekmes, laukiam tolimesniu kurybiniu eksperimentu.

Elžbieta rašė...

Net žodžių nesurandu... iš tiesų, tai aš kaip tas mažylis apsiverkiau... Kiek džiaugsmo suteikia tai, kad žmonės taip džiaugiasi, tada iš karto dingsta klausimas, o gal neverta to daryti, nes vis tiek bus suvalgyta. Verta!!!!!!!!!

Žiupsnelį,
Bri,
Lina P,
Vilma,
Eglė,
Jūratė,
mielieji mano Anonimiškieji :)

nuoširdžiai dėkoju jums visiems už gražius žodžius :)
Bea, kochana, serdecznie-serdecznie Ci dziekuje :)

Bri, tai jogurtas su grietinėle :)
Lina P, pasirodo, samčiais kabino :)
Vilma, :) būtent! vyšnios.... mmmm.... slyvos... mmmm. Bet gal kai bus jų sezonas aš vėl išsidirbinėsiu? bet gal ne.... :)
Egle, jis buvo skirtas kabinti šaukštu :) nepjauti :)
Jurate, jooo.... bet su vaikų skoniais tai įvairiai būna, čia net nesuprasi :)

Mielieji mano torto valgytojai :) Jūs net neįsivaizduojate, kaip man yra malonūs Jūsų žodžiai. Nepaprastai smagu, kad sugebėjau suteikti Jums džiaugsmo :) Pačios-pačios dideliausios sėkmės Jums! Ir atskiri sveikinimai jubiliatui :)

Irma rašė...

Fantastika. Atrodo nerealiai!!!

Anonimiškas rašė...

Jubiliatas patvirtina torto egzistavimo paskutines dieneles. Saldytuve dar liko gal koks 2,5ltr. sios nuostabios dovanos, ir manau treciadieniui as ja su visais vaikiais ir paskutiniais numatomais sveciais galutinai iveiksiu! :-) Tai buvo svajone atsinesta is vaikystes - gimtadienio proga gauti kibira zele :-) Tiek, kad valgytum valgytum ir ji vis nesibaigtu... Mama darydavo labai skanius zele tortus, bet jie visada baigdavosi kai dar laaaabai noredavosi neziurint i tai, kad man, kaip smaliziui, jo tekdavo daugiausia. Taigi, dekui autorei Elzbietai, dekui dovanojusiems Rutai su Kaziu, bei dekui tiems, kurie bande ir neiveike sios mano svajones !!! Gerdas PS Nesupratau kokio cia identifikavimo reikia norint ikelti sia zinute, tad skubedamas renkuosi anonimini, o emailas cia (jei kam reiktu patvirtinimo kad tortas skanus buvo :-)) gerdas@elgerta.lt

Anonimiškas rašė...

Tikrai fantastiska dovana...
O tau, Gerdai truputeli pavydziu tokiu geru draugu salia, kurie sugebejo ispildyti vaikystes svajone...
Tai dar karta su gimtadieniu - zeletortadieniu!!!
RUTA

Elžbieta rašė...

Irma, ačiū :)

Žinokit, man taip malonu tarp visų jūsų būti. Per tą tortą, atrodo, lyg ir susigiminiavom... labai -labai jums ačiū už šį nuostabų pojūtį :) Jau trečią dieną džiaugiuosi kartu su jumis. Žinau, ką skaitysiu, jei kada nors bus liūdna... :) ačiū.
P.Gerdai, nuoširdžiausi sveikinimai :)

Sparnuotis rašė...

Aš kai pagalvoju, kiek toks tortas sverti meilės turėjo! Įtariu, kad net apkabinti tokio neišeitų:) Elžbieta, o į savo šaldytuvą gal ir dramblį sutalpinti galėtum?:)))

Monkey rašė...

Nerealiai!!! Koks tortas ir kokia graži istorija :) Nors žele ir nemėgstu, bet tiesiog neturiu žodžių pagyrimui ir dėl grožio, ir dėl pačios originalios idėjos!

Elžbieta rašė...

Spasnuotį... ačiū už sparnuotus žodžius :)

Eglė, mieloji, taip ir gimsta nesugalvotos istorijos :) malonu jose dalyvauti :)

Dovile rašė...

kaip ispudingai atrodo! ohooo! pasaka:)

linute rašė...

Sveiki,
norejau paklausti o kokia kaina uzsakymui pas jus? jei koki tai torta gaminti, uzsakyti? ir pasiimti ji reiketu atvaziuoti i koki miesta? :)

linute rašė...

noreciau atsakyma gauti i el pasta

Elžbieta rašė...

Jei dar butu tas pasto adresas.... :)

Dalia rašė...

Atrodo tai tooooobulai :) O iš ko tos mažos gėlytės/snaigės?

Elžbieta rašė...

Dalia, ačiū labai :)
Tai obuolys :)

Laima rašė...

Šis fantastiškas tortas įkvepė mane pabandyti kažką panašaus. Prašau nepykti už idėjos plagijatą, taurė tėra 7 l, ir darau žalių-geltonų tonų... Tik štai man iškilo klausimas, kaip taip gražiai šonuose figūrėles prilipdytos? Juk pilant žele - vaisiai ima joje plaukioti. Su piešiniais iš viršaus - viskas aišku: pilame tik tokį sluoksnį, kad apsemtų vaisius, bet jie neimtų plūduriuoti. O kaip su tom gėlytėm iš kraštelių? Kaip ir kiek pilti želės, kad jos niekur nenuplauktų?.. Būčiau labai dėkinga už šios paslapties atskleidimą...

Handmade by Virginija rašė...

Dieve, koks grožis! Ir ko anksčiau neatradau šito kibirėlio želė :)

Elžbieta rašė...

Virginija, ačiū labai :) čia mano nePR kampanijos pasekmės :) gyvenimas :))))