2009 m. birželio 30 d., antradienis

Msachen. Vištiena, užkepta lavaše


Dar vienas receptas iš IKI pirkėjų kovų. Lygiai tokio pat likimo, kaip ir salotos :)))) Nerealiai skani vištiena. Pas mane - dažnas pasisedėjimų ir šeimyninių susitikimų patiekalas. Ragavusieji maloniai nustemba, kokia skani gaunasi vištiena. IKI susilaukiau komentarų, kad sprangu, sausa, reikia padažo. Dėl sprangu ir sausa - visiškai nesutinku, minkštesnės ir sultingesnės vištienos nesu valgiusi. Dėl padažo...kchm.... verčiau patylėsiu, o tai vėl "užgyvačiausiu" :)))))) Jeigu komentavęs žmogus šią vištieną gamino, ir jam gavosi sprangu, reiškia, kažką blogai padarė. Ką? Nežinau, šalia nestovėjau. Jeigu negamino, o tik taip mano, grįžtu prie padažo :)))))))

Šiuo receptu pasidalino Vera-crimchanka, labai seniai, dar GoodCook'o laikais, tada gyvenusi Palestinoje. Kur dabar ją nubloškė likimas, nežinau, bet kaskart jai dėkoju už šį nepaprastai skanų patiekalą. Kadangi pati esu arabų virtuvės mėgėja, tai labai "įtemptai" siūlau ir Jums paragauti :)

  • Vištienos blauzdelės arba šlaunelės - 10 vnt.
  • Lavašas - 2 vnt.
  • Svogūnai - 1 -1,5 kg
  • Alyvuogių aliejus - 100 ml
  • Žagrenis - 1 valg. šaukšt.
  • Druska - arbat. šaukštel.
  • Grūsti juodieji pipirai - arbat. šaukštel.
Vištienos gabaliukus pusiau apkepinti aliejuje. Baigiant kepti pasūdyti, pabarstyti pipirais. Išimti iš keptuvės, atidėti. Svogūnus nuvalyti, plonai supjaustyti. Keptuvėje apkepinti svogūnus (jei reikia įpilti dar truputį aliejaus). Kepti ant labai mažos ugnies, svogūnai turi likti permatomi, bet nesukepti. Baigiant kepti įberti žagrenių, išmaišyti. Storasienį kepimo indą arba formą iškloti 2 - 3 sluoksniais lavašo. Sudėti dalį svogūnų, ant jų - vištieną, likusius svogūnus. Viską gerai uždengti lavašu, viršų pašlakstyti aliejumi. Iš anksto įkaitinti orkaitę. Kepti 180 C maždaug 30 minučių. Galima patiekti su šviežiomis daržvėmis arba mėgstamomis daržovių salotomis.

Receptas IKI.LT

Šitie krepšiai ne iš IKI konkurso. Tiesiog truputį vasaros. Tos braškės, kurių nelabai mėgstu. Parsivežiau šiandien kokius 8 kg... Ką su jom darysiu??????


26 komentarai:

Egle rašė...

Ne ne, tik porą kilogramų :) Kas ten vakar taip sakė? :) Jau manau, kad tau tai tikrai ne problema sugalvot, KĄ su jom daryt ;)

O vištieną lavaše aš kaip tik SM temoj prieš kelias dienas žiūrinėjau, nes planuoju grįžt keliom dienom, kur orkaitė gyvena. Galvoju kuo palepint šeimyną. O dėl padažo tai nesupratau ar aš žiopla blondinė ar nematau recepto niekur. Tai koooks tas padažas? :)

Egle rašė...

ai jau paskaičiau apie padažą :)) Žioplė.

Anonimiškas rašė...

Tą patį ką ir aš vienu metu gavus 3 kibirus po 6 kg braškių. Šaldžiau, viriau džemą su pipirais, su mėtom pusgaminį jau turiu, labai norėjau su apelsinais pabandyt, bet uogos ne tokios kurios galėtų kelias dienas laukti kol apelsinai subręs... Dar liko puskibiris, bet mano fantazija jau nebeveikia:(
O vištiena tai nuostabi ir nesuk galvos dėl kažkokių komentatorių, kurie viską valgo tik pagardine milžionišku kiekiu kečiupo. Gal ne kiekvienam lemta suprast ir pažint tikro maisto skonį. Beje, dėl lavašo. Juos kepi pati, ar perki?
Monika

Elžbieta rašė...

Eglė, taigi žinai, kaip būna, su tais žodžiais ir išeina, lyg užburi :)))) Žadu daryti ką nors, kas paprasčiau. Šiandien neturiu jėgų, tad stovės per nakt. Dar turiu didžiulį maišą krapų užšaldyti. Ai-ai-ai... aptingau :)))))) Vištieną siūlau primygtinai :))))) Man atrodo, Tau turėtų patikti :)

Monikute, Tu mano gimininga siela :)))) ačiū labai, nesuku aš galvos, tik stebiuosi :)))) taip geranoriškai :)))) kartaias kandžiai :))) čia jau tokia natūra :))) Lavašą perku. Bet ne parduotuvei, o pas tuos, kas gamina. O šitas lavašas, kuris ant nuotraukos - pats tikriausias lavašas, iš Armėnijos, ir dar keptas tandyre (pečius toks specialus) :)

Vilma rašė...

Elžbieta, galima pasiguosiu? :) Aš šią vištieną dar SM forume buvau nužiūrėjusi, bet... mano vyras, su kuriuo pasižadėjau visą gyvenimą nugyventi, drįsta nemėgti svogūnų! Net dėl manęs nevalgo... :) Tai aš tik apžiūriu tą msachen, seilę pavarvinu. :)

Elžbieta rašė...

Vilma, vaje.... gaila... O kaip tada sriuboj? Gaudo? Ar Tu taip smulkini, kad nesimatytų? Bet kaip įvairiai būna :)))) Mažoji mano ateina ir sako duok svogūniukų :))) o tai reiškia, reikia paimti svogūną, jį supjaustyti plonai-plonai, pabarstyti druska ir pipirais.... ir vaikšto, valgo...

Vilma rašė...

Mes sriubas kažkodėl labai retai valgom. O jei verdu, tai su svogūnais elgiuosi dvejopai: jei sriuba tiršta su daug kitų komponentų, tai svogūną susmulkinu ir apkepu su likusiomis daržovėmis - kai išverda nei jo matosi, nei jaučiasi. O jei sriuba skysta kaip sultinys, tada į puodą įdedu visą svogūną, kurį paskui visą ir ištraukiu... ;) Kaip su mažu vaiku gudrauti reikia. Kita vertus, šių "bajerių" išmokau iš savo mamos, nes mes su broliu vaikystėje svogūnais šlykštėjomės. :D Tai čia man likimo pokštas. :)

Paulius rašė...

Aš žinoma suprantu, kad jūs merginos viską visada žinote, Tačiau man labai jau kneti išbandyti šį recepta namie. :) Ir neisivaizduoju kur turečiau rasti ŽAGRENĮ....?

Elžbieta rašė...

Vilma, o, su likimo pokštais tai tikrai įvairiai būna :)))) žinau, pati tokį turiu :))))Tenka suktis :))))

Pauliau, sveikas atvykęs :) Aišku, mes merginos, viską žinom :) bet mielai pasidalinsim žiniomis :) Taigi, žagrenį mačiau Thomas Philips. Bet, prieš savaitę buvau Šiaurės miestelyje TP, tai nebuvo. Dar girėsi, kad turi žagrenio Prieskonių ABC. O pirmąkart dariau (dar SM) tai su paprasčiausiais vištienos prieskoniais, ar tik ne Santa Marijos... Po to gavau žagrenio iš Gruzijos ir dariau su juo. Dar tas daiktas vadinas sumach. Taip pat Turkijoje jo yra, kitose šio regiono šalyse. (jei kas keliauja :) )

skaniai.lt rašė...

Kur gauti Vilniuje lavašo iš tų, kurie kepa. Nes, spėju, kepa net tik lavašą, bet ir daugiau?:)?

Brie rašė...

Oo kiek braškių :O Kad man tiek... Jau tuoj ir sezonas pasibaigs, o aš vis jaučiuosi nepakankamai jų suvartojusi.

Anonimiškas rašė...

Sveika, Elžbieta, grįžtant prie komentatorių - šitas tai nieko - gi visokių tundrų būna. Pažįstu kas į sausą vyną cukraus deda, nes labai rūgštu. bet va ta tavo pažįstam, kuri nuostabų tortą iš Tavęs gavo, šaukštais rijo ir dar liežuviu plakė. Šitai tai niekaip negaliu iki šiol atleisti :))))))
Geros dienos
Natalija

Manija rašė...

Lavaše ir paprasčiausiai iškeptas viščiukas yra laaabai skanus. http://manovirtuve.com/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=1217 Būtinai reiks išbandyt ir msachen. :)

Elžbieta rašė...

Vygantai, galiu suvesti :)

Bri, na matai ) o pas mus tik prasideda rimtos braskes. Va siandien irgi reiketu rinkti, bet lietus.... (

Natalija, ačiū labai. Aišku, įvairių būna ) Aš gi irgi ne saldainiukas )))))) O ten tai atskira ir sena istorija. Ir, svarbiausia, neiseina nebendrauti, nor viską suminimizavau pagal galimybes )))

Manija, superinis viščiukas!!!!!irgi tokio noriu ) Ir dar kažką žinau, bet nesakysiu :P Klausyk, o kodėl Tu neišeini į platesnius vandenis? Kur tinklaraštis, a? :))))) (Reikia skaityti su dideliom-dideliom šypsenom :))))

Manija rašė...

Elžbieta, tai kad tinginė aš.... Ir, kadangi tai ne vienintelis mano hobis, pastebiu, kad periodais aš vis atilolstu nuo kulinarijos, paskui vėl sugrįžtu pasiilgus... Nelabai tinka tokie "atsijungimo" periodai blog'ui... O gal dar bus kada tas blogas... jei pribręsiu... Ai, nežinau.... :)

Elžbieta rašė...

Manija, lupti gausi :) Tokius receptus ir patiekimą nuodėmė slėpti :) Nors su tuo prijaukinimu, tai suprantu... :)

Manija rašė...

Neslepiu neslepiu, gi viskas tvarkingai manovirtuve.com forume "suguldyta". :)

Elžbieta rašė...

E, tai reikia po visą forumą ieškoti :)))) Nuo šiandien jau gali ieškoti naujo žurnalo nr... ten Tavęs siurprizas laukia... bet, man Tu ir pati žinai :)

julė rašė...

Elžbieta, pagyrų lietus iš visos mūsų šeimynos. na, tiesa, aš neragavau, bet tėveliai lapsėjo ausimis ir visaip kaip gyrė tavąjį receptą. 'būtinai-daryti-milijonus-kartų' kategorijoje.

pats lavašas, tiesa, irgi nuo-sta-bus. ačiū.

Vilma rašė...

Sugundei Elžbieta su šiuo receptu :) Bet man kilo klausimas, ką daryti su tomis blauzdelėmis? Nusikaulinti ar kaip? Ir dėl svogūnų kiekio? Jei gerai supratau, dedasi 1 kilogramas svogūnų? Lauksiu atsakymo, nes reikiami ingredientai jau namuose :)

Elžbieta rašė...

Vilma, uoj, kaip aš džiaugiuosi, kad sugundžiau :) Nereikia nukaulinti vištienos, taip su visais kaulais ir apkepti, nebent yra labai didelis noras kaulus išimti :) O svogūnų - 1 kg labai gerai. Juos supjaustyti ir irki apkepti keptuvėje, o po to jau viską kepti orkaitėje :)

Lina rašė...

Oi,Elzbieta!! Sita vistiena labai labai. Tikrai gaminsiu dar ne karta.Begalinis aciu uz recepta. Mano vyras irgi perduoda Tau linekjimus!:-))

Anonimiškas rašė...

Sveiki,gal galetumete parasyti kur perkate lavasus, jei jau ne parduotuveje? aciu

Elžbieta rašė...

Lina, labai malonu :) ir vyrui irgi linkėjimai :) aišku, tokie kažkokie pavėluoti.... :)

Anonimiške, mes patys užsakome lavašus tiesiai iš cecho. Bet pabandykite kreiptis į kebabinę Žvėryno žiede. Visko gali būti, kad jie ten irgi parduoda. Ir, manau, bus šviežesnis, nei parduotuvėje

Beta rašė...

o kaip su grietine, bandėte pati, ar kas nors? nes majonezo šaldytuve nėra. o noriu šiandien juos gaminti.

Elžbieta rašė...

Beta, o kur Jūs matėte šiame recepte majonezą??????? Gal kažką supainiojote?