2009 m. liepos 29 d., trečiadienis

Baklažanai kaip grybai


Internete jau senokai vaikšto panašūs baklažanai. Skirtingose vietose vis skirtingi. Na ir pas mane irgi bus kitokie. Šaldytuve verkė keli baklažanai, taip ir prašydamiesi suvalgomi. Nušluosčiau jiems ašaras...
Nušluostymui naudojau:

2 kiaušinius
2 svogūnus
1 šaukštą džiovintų grybų miltelių
2 šaukštus grietinės
aliejų
druską, pipirus
2 česnako skilteles
o baklažanų buvo 3

baklažanus supjausčiau nedideliais gabaliukais, užpiliau kiaušiniais, gerai išmaišiau ir palikau šaldytuve nakčiai. Iš ryto supjausčiau svogūnus ir pakepinau juos. Po to suberiau baklažanus ir pakepinau, bet gerai pakepinau, iki tokio žymaus rudumo. Suberiau grybų miltelius ir vėl kepinau. Poreikiui esant piliau po truputį vandens. Įberiau druskos, pipirų, sudėjau grietinę. Vėl patroškinau šiek tiek. Prieš baigiant įdėjau susmulkintus česnakus ir iš karto nukėliau nuo ugnies. Puiki užkandėlė, su šviežia duona - gera lengva vakarienė.

21 komentaras:

Jurate rašė...

Patinka man Jūsų rašymo stilius (čia aš baklažanų ašaras turiu omenyje). Ir Jūsų straipsnius naujausiame "Virtuvės" numeryje su malonumu prarijau. :)

Anonimiškas rašė...

O, kad ir žmonės Jums būtų tokie svarbūs, kaip daržovės...:)
Tik klaideles ištaisykite.

Elžbieta rašė...

Jūratė, ačiū labai :) Man išties labai džiugu skaityti :)

To Anonimiškas.
Tik tiek svarbūs man turėtų būti žmonės? Ar pagal savo vertinimus spėliojate?
Nuoširdiai dėkavoju klaidų sergėtojams ;)Nejau vėl ponia Daiva neiškentė? :)))))

Anonimiškas rašė...

aciu uz patarima kaip pakuoti tortus. O cia ne mano komentaras apie baklazanus. is esmes tam kitam anonimiskumui galima butu pasakyti, kad zmmones, kurie kuria toki mena virtuveje, yra tikrai isskirtiniai. man paciai teko ilgai gyventi Italijoje (dabar su pusiau It seimyna esame cia). Kaip zinia, sioj saly virtuvei skiriamas didelis demesys. patikekit, nera ten tokiu piktu niurgzliu, kaip pas mus. dar karta aciu Elzbietai.

Neringa rašė...

Elžbieta, pati mali grybus? papasakok plačiau, kaip? kada? kokius?
(pas mane paskutinis postas irgi baklažanai :) )

Elžbieta rašė...

To Anonimiškas su tortais :)
ačiū labai už palaikymą :) ir už tokius gerus žodžius. Man smagu, kad mano blogą skaito tokie žmonės ir kad aš galiu būti nors kuo nors naudinga :)
AČIŪ!
Iš tiesų, man irgi atrodo, jei žmonės kiek daugiau skirtų dėmesio maisto gamybai, o ne valgytų šaldytus pusfabrikačius iš parduotuvės, tai gal ir matytų plačiau, o ir tulžis eitų tiesioginį darbą dirbti :)

Pasijuokiau iš to komentaro, tikrai. Ilgai gyvenu internete ir žinau, kad kai nėra ką pasakyti, o liežuvis niežti, kai nėra kitų argumentų, tada prasideda kabinėjimasis prie klaidų.

Dar noriu atsakyti visiems kitiems, kuriems irgi yra noro piktai pakomentuoti mano gramatines klaidas. Lietuvių kalba man nėra gimtoji, taip pat nesu baigusi lietuvių mokyklos. Pabandykite Jūs išmokti bent vieną kalbą taip, kaip moku aš, kad jus dar ir spausdintų ..., beje ne vien tik ta kalba :P - o tada galėsime padiskutuoti. O dar geriau - nepatinka, neskaitykit. Geriau ledų suvalgykite.

Neringa, o aš turiu paslaptį :)))) perku gatavus džiovintų grybų miltelius :)))) nes šiaip su grybais nelabai mėgstu užsiimti :)))

Neringa rašė...

Dar ir tokių būna :) nors ko šiais laikais nėra :))) Galvojau pati darei... Gera idėja, mažiau vietos užima ir mirkyti grybų nereikia 8) Turbūt reiks išmėginti pačiai susimalti...

Jurgita rašė...

Spėju, kad kurio nors torto slaptą ingredientą nuslėpei, dėl to anonimiškas kokį akmenį užanty laiko :))

Man tavo rašymo stilius prie širdies, toks žaviai rimtai humoristinis :) Beje, lietuvių kalbą išties puikiai įvaldei, beveik neturiu prie ko prikibti (čia jau mano profesija, ne dėl slaptų ingredientų :)))

Vilma rašė...

Kaip man nepatinka tokie, kurie užpakalyje sliekų ieško ir prie visko kabinėjasi. Juk mes savo asmeninius tinklaraščius rašome, o ne prezidentui kalbas kuriame, tai koks skirtumas raidė šen ar ten... Į puikius receptus reikia žiūrėti, o ne kalbininkus vaidinti. Ir kas juokingiausia, niekada nesu mačiusi, kad knisantį komentarą parašytų ne anonimas! Baisu uodegą pakelti, ar kaip?..
Žodžiu, neklausyk Tu jų Elžbieta, neuždaryk kiosko ir toliau mus džiugink. ;)

Elžbieta rašė...

Neringa :) bet tokie malti grybai nepakeis sveikų grybų. Malti labai gerai tinka kokiems nors padažams, į sriubas dėti, pievagrybius miško grybais paversti :))))) bet kaip įdaras tai tikrai nepasiteisins :) tai kad reikia ir vienokių ir kitokių :)

Jurgita, ačiū labai :) vaje, kiek pagyrimų :))) net šypsausi, kaip Češyro katinas
Niu jo.... viską suslėpiau :)))) Ką padarysi... kiekviena mergaitė savo paslaptį turi :)

Vilma :)), baaaaaik..... nesusulauksit, kad kioskelį uždaryčiau :)))) gali būti nereguliariai ir netolygiai, nes kai darbas rašyti, ir hobis rašyti tai kartais nedraugauja :))) bet vis tiek bus :)
Manęs tai jau nepikdyna :) tiesiog pribrendo reikalas kalbą parašyti, kad, ateityje, visiems tokiems pat nuorodą mesti, kur skaityti ir daugiau neužsiimti )))) beje, rytoj varau Gastronomo... atrodo, vėl kažkas mano turi būti ;)

Anonimiškas rašė...

Miela Elžbieta,

manau, komentatoriai Jus painioja su redaktore Dalia, todėl nepelnytai byra visokie akmenukai, kurie ne į Jūsų daržą. Jau nebe pirmas kartas. Todėl neįsižeiskite, greičiausiai kandžios užuominos skirtos ne Jums.
Pagarbiai Skaitytoja...

Elžbieta rašė...

To Skaitytoja
Ačiū labai už paaiškinimus, net "amo netekau" kuriam laikui...

Nesigaudantiems situacijoje komentatoriams:

khm... išties nesuprantu, o prie ko čia tada aš ir mano privatus blogas? Jei jūs tiek nesusigaudot situacijoje, kad painiojate visiškai skirtingus žmones, tai gal ir anksčiau jums akiratis užmuilintos buvo? Čia taip, tik pirmoji besiperšanti išvada... neturiu mados nagrinėti svetimus santykius... aiškinkitės patys, be manęs

Nuo šiol tokius komentarus laikysiu skirtus ne man ir šalinsiu. Nusibodo aštrialiežuvavimo rungtynės... Ačiū už dėmesį

Neringa rašė...

Elžbieta, žinoma, kad milteliai nepakeis džiovintų grybų, bet kartais pagardinti padažui (kai jis kreminės konsistencijos) ar sriubai labai tiktų ir koks patogumas :) O džiovintų grybų gabalėlius labai mėgstu atrasti padaže, farširuotame mėsos gabalėlyje ar burokėlių sriuboj, taigi jų neatsisakysiu 8)

Bea rašė...

I baklazan i miseczka bardzo mnie zainteresowaly :) A zdjecie sliczne! Lubie takie jasne, 'swieze' zdjecia :)

Pozdrawiam!

Elžbieta rašė...

Neringa ir aš taip pat mėgstu ) privarei čia norų su burokėlių sriuba ir džiovintais baravykais.... )))

Bea, dziekuje Ci bardzo ) miseczka jest prosta, kupilam tylko dla zdjec ))))) ale tez mi sie podoba )

Bea rašė...

O, widze, ze nie tylko ja kupuje 'rekwizyty' do zdjec ;))

Elžbieta rašė...

Bea, chi-chi-chi ))))) mam oddzielne naczynia do zdjec i do uzytku codziennego i nie :))))) no i zawsze, jak widze cos ladnego, to kupie, nawet jedna, dwie sztuczki )))) to dolaczam do klubu :)))

Bea rašė...

Niestety cierpimy wiec na te sama chorobe :)) Czesto w sklepie mysle sobie : o! to by ladnie wygladalo na zdjeciu! I kupuje jedna miseczke, lub jedna serwetke, lyzeczke, filizanke... Teraz bedzie mi razniej :)))

Elžbieta rašė...

witaj, kolezanko :))))) tez mam pelne zlogi wszystkiego po 1 czy po 2 :)))))) maz juz sie nie smieje, ale czasem, jak w sklepie cos zobaczy, to mowi czy to nie przydalo by sie mi do zdjec )))))

Bea rašė...

Moj niestety sie o to nie pyta; pyta za to : ale gdzie my to schowamy?!? :)))

Elžbieta rašė...

moj sie nie pyta :))))) bo wie, ze odpowiedzi nie dostanie :)))) a nowy gracik - tak :))))