2011 m. balandžio 12 d., antradienis

Reklama. E-lux'o mikrobangė mano namuose

Ypač jautriems reklamai neskaityti :D

Paskutines dvi savaites teko bandyti Electrolux mikrobangų krosnelę+duonkepę+konvekcinę orkaitę viename įrenginyje. Štai tokią gražuolę su daugybe mygtukų viename. EMC2895OS



Mikrobangėms ypatingų sentimentų nejaučiu, nors turiu tokią visai elementarią su dviem mygtukais - paleisti ir sustabdyti. Arba tų mygtukų yra daugiau, tik tiek, kad man jų daugiau nereikia, nes ir taip naudoju ją gana retai. Šioje Electroluxo krosnelėje mane daugiau sudomino kitos funkcijos - duonkepė ir konvekcinė orkaitė. Kurį laiką mąsčiau apie duonkepės įsigijimą, tad progą reikėjo išbandyti. Todėl man buvo įdomesnės duonkepės ir konvekcinės funkcijos.

Mano nuotykis su šia krosnele prasidėjo instrukcijos skaitymu. Skaičiau, skaičiau.... viskas atrodė labai sudėtinga, bet, suderinus instrukcijos skaitymą su veiksmais, valdymo sistema, pasirodo, yra labai aiški, tad tikrai nesuteikė didesnių nepatogumų, nors neįpratus vis tiek tekdavo sklaidyti instrukcijos puslapius.

Ši krosnelė, mano nuomone, tai puikus pasirinkimas sodui, sodybai, bendrabučiui - visur, kur yra ribotos sąlygos gaminimui, bet yra laisvas kampelis ir elektros lizdas. Taip pat ja galėtų džiaugtis žmonės, kuriems maisto gaminimas yra labiau būtinybė, nei gyvenimo aistra, arba tie, kas šiuo metu maisto gaminimui negalėtų skirti tiek dėmesio, kiek galbūt norėtų, galbūt labai mobilūs žmonės, kurie keičia savo gyvenimo vietą. Krosnelė man labai pagelbėjo, kai savaitgalį turėjau banketą, dar viena kepimo vieta - tai buvo vienas reikalingiausių dalykų tuo momentu. Keliskart kepiau duoną, mėsą, paukštieną, daržoves ir pyragą. Ar ji reikalinga žmogui, kuris rimtai užsiima maisto gaminimu ir kulinarija teikia jam būtinąjį gyvenimo malonumą man klausimas atviras.

Duoną kepiau tiksliai pagal instrukcijoje nurodytus receptus, kas man tikrai nebūdinga. Bet tai buvo ne tik krosnelės bandymas, bet ir teko išbandyti save :) Kadangi lyg šiol neturėjau patirties su duonkepėmis, tai šią turėjau atrasti kaip Kolumbas Ameriką. Tai padariau išvadą, kad gal aš į tą Ameriką nevažiuosiu.... Per daug mėgstu kontroliuoti procesą, o kai viską sudėjai ir tik lieka laukti... tai mane, kaip gaminti mėgstantį žmogų šiek tiek trikdė :D taip pat man labiau patinka skirtingos formos duona. Bet tai yra bendras visų duonkepių bruožas. Duonkepės duona man pasirodė kiek sausoka. Todėl įprastomis sąlygomis rinksiuos duoną, keptą tradiciškai.

Didžiausias išbandymas teko orkaitei. Darbavosi ji iš peties. Likau labai patenkinta joje kepta mėsa. Kepiau ir didesnį gabaliuką, ir iešmelius, ir įvairią paukštieną. 5+. Kadangi esu antikvariatas, todėl vertinu pagal penkiabalę sistemą.
Dėja tokiu pat balu negaliu įvertinti kietesnių daržovių kepimo - bulvių, morkų. Instrukcijoje yra kombinuotojo gaminimo režimas, šiuo atveju, kaip manau, labiausiai tiktų jis, bet aš jo neišbandžiau. Puikiai iškepė cukinijos, paprikos. Keksas iškepė labai gerai.

Kepant naudojau indus iš karščui atsparaus stiklo, metalinę kepimo formą, aliuminio foliją, kepimo popierių.
Iš esmės pamačiau vieną objektyvų trūkumą - durelės atsidaro tik 90° na arba kokiu 95 ° kampu. (nebent kažko nepamačiau...) Išimant maistą abiem rankomis po gaminimo duonkepėje arba konvekcinėje, kai krosnelė įkaista, reikia labai atidžiai stebėti, kad neprisiliesti prie gana karštų durelių. Ypač po duonkepės, nes jos kibirėlį reikia išiminėti sukamuoju judesiu būtent į durelių pusę.

Iš reikšmingų pliusų - labai ekonomiška elektros taupymo prasme.

Manau, kad tai yra labai protingas pagalbininkas už labai protingą kainą tinkamoje vietoje atitinkamiems poreikiams.