2011 m. gruodžio 16 d., penktadienis

Kalėdiniai meduoliai II 2011. Šveicariški Basler Leckerli





GENIALŪS. Paprasti. Ir tuo viskas pasakyta. Šveicariški meduoliai Basler Leckerli. Meduoliai pagal šitą receptą buvo iškepti Alicijos, o  Bea iškepė kiek kitokius. Labai turtingo skonio, konsistencija truputį primena irisus, nes šiek tiek tąsoki. Mano šiuometinio Kalėdinio sezono hitas.

125 g cukraus
1 kiaušinis
175 g miltų
1 šaukštelis kepimo miltelių
1 šaukštelis prieskonių meduoliams
125 g smulkintų (kapojau smulkintuve) migdolų
50 g cukatų
50 g medaus
1 šaukštas stipraus alkoholinio gėrimo (romas)

Glajus
80 miltelinio cukraus*
1 kiaušinio baltymas
1 šaukštas romo


Forma 23x31 cm

Išplakti kiaušinį su cukrumi
Sudėti likusius produktus ir išmaišyti tešlą. Aš tai padariau ranka, nes tešla nei kočiojimui, nei pilstymui. Tiesiog viską išminkiau.
Sudėti tešlą ant išklotos kepimo popieriumi skardos, išlyginti ranka. (Truputį kėblokas procesas, bet viskas įmanoma :))
Kepti 15-20 minučių 150°. Meduoliai neturi patamsėti, vidus lieka tąsus.
Glajui visus produktus išmaišyti.
Ištraukus formą iš orkaitės, dar karštus meduolius patepti glajumi (tai geriausia padaryti teptuku) ir dar kartą pašauti į orkaitę kokiai minutei.
Išimti, dar karštus meduolius supjaustyti stašiakampiais.Kai atauš glajus visiškai išdžiūs

* Glajus gaunasi skystas, ir, bent jau mano orkaitėje nelabai spėja visas iškepti. Romo atsisakyti negerai :D o štai baltymo imsiu mažiau kitą kartą.



CinCin

Na viskas. kepkite šiuos meduolius, kepkite. O aš imsiu iššveistą karūną ir bėgsiu į Akropolį. Jei kas nors netyčia pamatys virš Akropolio neaiškias pašvaistes, tai žinokite, kad suspindo mano žvaigždė. .... Arba šalmas, kurio ginuosi nuo pomidorų.... Noriu, kad jau būtų pirmadienis....

14 komentarų:

Bea rašė...

Elu, piekne!!! Cisze sie niezmiernie, ze i Tobie posmakowalo :) I milo jest, ze dzieki naszemu kucharzeniu mozemy choc wirtualnie byc razem, prawda?
Pozdrawiam Cie bardzo serdeznie! :*

Lina rašė...

Žvaigždė, žinoma, žvaigždė!!! Smagu ir gera už Jus. Tik neužmikite ant laurų:)
Gražių švenčių!!!

Elžbieta rašė...

Bea, dziękuje Ci najmocniej. Wiesz, ja jednak nadziei na spotkanie nie wirtualne nie tracę, bo kto wie, jak i co może się ułożyć :)

Lina, ačiū :) Stengsiuos nemiegoti :) Bet jei rimtai, tai nerealiai patinka, kai žmonės turi humoro jausmą :) ir ant tokių pat bangų viską priima :) Ačiū

Asta rašė...

Labai viliojančiai atrodo. O kaip ilgai juos galima laikyti? Paslėptus:)T.y.ar galima juos kepti iš anksto? Jei taip, tai kur, kaip slėpti - šaltai? sandariai uždarytus?

Ausrra rašė...

Pamačiau, užsinorėjau ir iškepiau :) Saldokas, bet labai skanus. O vieno baltymo visai ne per daug, aš įmaišiau ne tik šlakelį brendžio, bet ir citrinos sulčių nepagailėjau. Ilgėliau paplakiau, iki standžios masės. Gavosi toks nemenkas balto sniego sluoksnis ant meduolio. Ačiū už receptą, Elžbieta :) Ir sveikinu su knyga...

Kaledos rašė...

Ir as iskepiau situos meduolius. Labai skanu, tik man asmeniskai, per saldu. O dar man jie gavosi tikrai tasus ir gana lipnus.Vos nukrapsciau nuo popieriaus. Tai nezinau, ar cia taip turejo buti, ar pas mane nukrypimas gavosi:-)

Elžbieta rašė...

Asta, jo, galima kepti prieš. Laikau gabaliuką iš šito kepimo, tai dabar, išlaikytas, jis dar skanesnis :) bet laikau dežutėje, sandariai uždarytą :)

Aušra, smagu, kad išbandei :) matai, o man nelabai norėjosi tokio pukelio ant viršaus, tai tokiam plonesniam padengimui buvo kiek skystoka :)

Kalėdos, jo, jų toks grožis - tąsus ir lipnus :) Jei neatsilupinėjo nuo popieriaus, tada gal Jūsų orkaitėje reikėtų kepti kokia 2-3 minutes ilgiau, bet tai reikia ištaikyti, nes jei perkeps, tai tiesiog bus labai sausi. Labai gerau būtų naudoti silikonu dengtą kepimo popierių. :)

margot rašė...

piękne zdjecia i to jak piękne ,a piernik(pierniczki) sa pyszne to prawda i tylko prawda :D
Elu buziaki

Egidija rašė...

Pamačiau prieš pat kalėdas ir iškepiau - man labai patiko, (vaikams per saldus)Kepsiu dar tikrai ne kartą

Jurgita rašė...

Dieviškai atrodo :) Ar migdolus lupote?

Elžbieta rašė...

Alu :)

Egidija, taip, jie tikrai labai saldūs. Iš vienos pusės aš tokių saldžių dalykų nemėgstu, bet šiuo atveju man tiko - gal tie prieskoniai taip gerai su tuo saldumu derėjo...

Jurgita, ačiū :) ne, nelupau ) tiesiog sumaliau :)

Jurgita rašė...

Labai gerai. Tingisi tuos migdolus lupti :)

Elžbieta rašė...

šiaip tai priklausytų... bet man tikrai jie skonio nepagadino :) nesijaučia jų visai :)

Anonimiškas rašė...

Nuostabus receptas, labai ačiū. Pirmą kartą perkepiau, gavosi sausokai. Antrą kartą pavyko puikiai, labai džiaugiuosi :) Beje antrą kartą dariau "budget" variantą - dėjau valytus ir pakepintus sumaltus žemės riešutus ir šiek tiek pakapotas razinas. Man net labiau patiko negu su migdolais. Dar kartą ačiū :)