2009 m. balandžio 21 d., antradienis

Džiūvėsėliai salotoms


Smulkmena. Bet puiki. Labai man patinka. Nebūtinai salotoms. Šiaip patraškėti irgi labai malonu. Duonelės iš pakelių manęs kažkodėl nežavi...

reikės
  • baltos duonos
  • baltojo vyno
  • alyvuogių aliejaus
  • česnako skiltelės
  • Provanso žolelių
Kepimo skardą iškloti popieriumi. Aišku, kad kepimo :) Duoną sulaužyti nereguliariais gabaliukais (tiesiog kaip patinka), pašlakstyti vynu, aliejumi, apibarstyti tarkuotu česnaku ir Provanso žolelėmis. Kepti 190 C apie 10 - 15 min. :) Iškepusius džiūvėsėlius naudoti pagal norus :) aišku savo... nes džiūvėsiams žodžio niekas nesuteikė :)

7 komentarai:

Egle rašė...

Šitas geras --->
Kepimo skardą iškloti popieriumi. Aišku, kad kepimo :)
Man užtai pas Elžbietą ir patinka :)

velnias, neturiu orkaites, o ryt kaip tik skrebučių reikia, kepinsiu keptuvėj, nes man pirktiniai nepatinka...

Elžbieta rašė...

:D Jooooo.... o jei kas nors kokiu nor kitokiu popieriumi išklos???? :D

Eglė, o skrudintuvą turi? Galima paskrudinti duoną, po to ištrinti ją česnako skiltele, pašlakstyti aliejumi ir sulaužyti gabaliukais :) po to pasūdyti. Tik negalima duonos į mikrobangę dėti :)

Indrė rašė...

Ir mikrobangėj puikia pavyksta :) tik reikia saugot, kad nesudegtų :D jau teko gesinti ten gaisrą per skrebučius...

Egle rašė...

Taaaip, triukus su skrudintuve aš irgi žinau, bet šiuos namuos nei orkaitės, nei skrudintuvo, nei mikropbangės :) Linksma, ar ne? bet išmokau taip gyventi :) Duona man puikiai pasiskrudina keptuvėje, tik reikia saugoti, kad nesudegtų ir nepilti aliejaus. Ir geriausia tam reikalui prancūziška baguette arba skrudinimo badonas "Toste"

Elžbieta rašė...

Oj, merginos :)
ne.... į mikrobangę tai tikrai nedėsiu :))))) daugiau gaisrų, degėsių ir t.t. nenoriu :)))))))

Eglė, niekad nepasakyčiau, kad orkaitės neturi :) O kur kepei pyragą? Tu ir šaunuolė - aš nesugebėčiau :)))) einu kavos su ledais gerti, taip man vakar apetito privarei :)

Egle rašė...

Elžbieta, kokį pyragą ar sausainėlius iškepu, kai grįžtu tėvų aplankyt :) Bėda tik ta, kad tai būna retokai (nors su šeiminykščiais, ypač su mama, susiskambinam po keliskart per dieną). Tai va, iš ten ir mano kepinių nuotraukos :)

skanios kavos :) tikriausiai jau pavėlavau su linkėjimu. O mano džiūvėsėliai salotoms jau rytoj bus eteryje :) tiksliau salotos su skrebučiais :) Mokslams spaudžiant taupau įrašus :D

Elžbieta rašė...

Supratau :) Bet, tikiuosi, kad viskas su laiku ateis :) Nepavėlavai :) nes dabar būtent sėdžiu su puodeliu kavos prie kompo :) šiandieninės :) Eisiu žiūrėti, kokios pas Tave salotos :)