2009 m. kovo 25 d., trečiadienis

Viens blynelis, du blynelis, trys blynelis. Skaaaaanu!




Nežinau, kam kaip, bet man didžiausias galvos skausmas - tai pusryčiai. T.y. ką pagaminti Už tad galvą dažnai paskauda :) Mažiau skauda, jei iš vakaro susigalvoju, ką gaminsiu pusryčiams. O visiškai neskauda, kai sudėliosiu preliminarų meniu bent trims-penkioms dienoms. Tada neskauda galvos ir prieš gaminant pietus. Šitus blynelius gaminu dažnai.

Cukinijų blyneliai su pievagrybiais

200 g valytos cukinijos
100 g pievagrybių
2 skilteles cesnako (arba tiek, kiek jums patinka)
mažas kiaušinis
1 - 2 šaukštai miltų
druskos, pipirųi
aliejus kepimui

Cukinijas sutarkuoti vidutinio dydžio skylučių trintuve, kiek nusunkti, taip pat sutarkuoti pievagrybius ir česnaką. Sumaišyti su kiaušiniu, vienu šaukštu miltų. Jei bus labai skysta, pridėti dar miltų. Kepti mažus blynelius, patiekti su grietine.

27 komentarai:

Forelle rašė...

Labai įdomūs blyneliai. Reiks išbandyti, kaip tik cukinija šaldytuve voliojasi.
Man pusryčiai dabar irgi didelis galvos skausmas: ką paruošti, kad tiktų ir man, ir metukų dukrytei. Jau į košes negaliu net žiūrėt

Vilma rašė...

Cukinijų blynelius ir mes mėgstame, net labai. Tik valgome saldžius. ;) Paskutinį kartą kai kepiau, į tešlą buvau kakavos įmaišiusi, nes galvoje vis skambėjo "Chocolate and zucchini" :) Skanu!

Jurga rašė...

žiauriai skaniai nuostabiai atrodo!o dar su grybais, tai iš viso super:)

Elžbieta rašė...

Forelle, kaip aš Tave suprantu.... Nežinau, net ką pasiūlyti :) žinok, pas mus gerai eina toks variantas - spagečiai su brokoliais ir su sūriu. Irgi greitai ir gana valgomai :))))

Vilma, o man cukinija - tai tik ne saldu :) išimtis - žymusis cukinijų ir šokolado keksas.

Jurga, ačiū :) ne tik atrodo, bet ir yra :)

Beata Nicholson rašė...

Labas Elzbieta, labai geras receptas, ash cukiniju esu gerbeja nuo mazens,ir ju blynai man yra geriu geris...kai mano ponia buvo kokiu 10 men tai nustojo valgyti maista is mamos duodamo sauksto...o norejo viska pati valgyt ir man burnos nepraziodavo...tai ka as dariiau?? ejau is proto nes taip sunku sugalvot ka nors vaikui vis naujo ir gero...tai vienas is mano atradimu buvo cukiniju ir virto kumpio (kuri galima sutarkuoti su burokine tarka) blynai...super best!!! O dar grybu idejus
Tu kaip visada nepakartojama!!

Egle rašė...

Na sitas blogas jau ima tapti mano megstamiausiu :-) Visa seima labai megstam cukiniju blynus, bet niekada nedejau i juos grybu, reiks butinai ismeginti.

Elžbieta rašė...

Ištirpau, panos, nuo jūsų komentarų :) bet neslėpsiu, man baisiai malonu :) Ačiū :)

Beata :) Kaip įdomu - su kumpiu. Reikės pabandyti :) Maniškė tai dabar cukinijų į burną neįma... rrrrr tik kekso pavidalu :)))

Eglė, o su sūriu bandei? Irgi labai skanu :)

Puanc rašė...

Och, pavydas mane ima, kad turite laiko pusrytiniams blyneliams. Vos spėju kavos išgerti ir sūrelį perkąsti, tada jau lekiu darban, lyg akis išdegus. Kartais taip norisi sustoti ir pasidžiaugti rytu.

Elžbieta rašė...

Puanc, gaila, kad neišeina... Bet ir aš ne visuomet turiu laiko blyneliams :) Bet visuomet dukrą į mokyklą išleidžiu su šiltais pusryčiais :) O blyneliai - šeštadienio, sekmadienio repertuaras :)

Forelle rašė...

Vakar pavakariams išsikepiau. Fantastiški! tik gaila, kad kelis pievagrybius teturėjau, o jie labai tiko. Bus kepami ir dažniau. Ačiū už receptą

Egle rašė...

Geras, su suriu irgi nebandziau. O su kokiu kepat? feta? Kumpis irgi super ideja, nes mano mazasis jau baigia vegetaru tapti, tik pamato mesa, ir iskart nuo stalo siausia.
Savaitgali reiks kepti pusryciams :-)

Elžbieta rašė...

Forelle, o, kaip smagu :) Išties, pievagrybių reiktų daugiau. Tai tikiuosi, kad kartosi :) O, eiles pradėjau rašyti :))))

Eglė, drįistu pareklamuoti save dar kartelį :))) štai čia yra blyneliai su sūriu
http://zaidziamevirtuve.blogspot.com/2009/01/cukinij-mini-blynai-su-sdyta-laia.html Iš karto po kepimo jie gaunasi tokie minkštoki, tad, jei norėsi valgyti šiltus, reiktų pridėti truputuką miltų, o jei užkandžiams - tada nereikia, nes jie sutvirtėja :)

Egle rašė...

Aciu uz nuoroda, pradejau sekti veliau, tai situ blynu nebuvau pastebejus. :-)
Kepiau savaitgali su grybais, labai labai labai skanu buvo!

Elžbieta rašė...

Eglė, tai šaunu :)

Vilma rašė...

Planuoju šį vakarą kepti tuos blynelius, bet klausimas kilo, kiek porcijų gaunasi iš nurodyto kiekio? Nuojauta ir godumas man sako, kad kokios 2... :))) Ar taip?

Elžbieta rašė...

Teisingai sako :) Tad jeigu vien tik jie bus ir dar alkanai kompanijai, tai tikrai mažoka :)

Vilma rašė...

Išbandžiau - labai skanu! Tokie purūs ir minkšti gavosi. :) Kepiau iš dvigubos porcijos, bet ir tai mažoka buvo. Gal dėl to, kad JIS labai alkanas grįžo... Kita vertus, didžioji dalis ten cukinijos ir grybai, tai jie tikrai lengvučiai ir gerai eina neužkimšdami skrandžio.
Ačiū už receptą! :)

Elžbieta rašė...

Vilma, labai džiaugiuosi :) aš tai visuomet blynų kepu tiek, kad vos ne ant juvelyrinių svarstyklių sverti galima :)))) tingiu daugiau :))))) todėl tokie kiekiai :))))

Lina P. rašė...

Elžbieta, ačiū!!! Ką tik išbandėme šiuos blynelius (iš dvigubos porcijos, valgėm dviese, papildomai dėjau virto kumpio) kaip skanuuuuuuu!!!!!! Minkštučiai, puručiai, žodžiu - liuksiški :) Kartosiu tikrai!!! :)

Elžbieta rašė...

Lina, kaip džiaugiuosi :) Į sveikatą :)

Anonimiškas rašė...

as tai nesupratau apie tas tarkos skylutes? jus turite galvoj burokine tarka viska sutarkuoti?

Elžbieta rašė...

Ne-a :) kiek smulkesnės skylutės, nei burokinės :)

Jūratė rašė...

Išbandžiau šiandien. Man labai patiko, mažylis irgi nemažai sukirto - skanu buvo, vadinasi. O vyras papriekaištavo, kodėl blynai ne bulviniai... :)))

Lina rašė...

Tikrai skaaaaanu! Vakarienei irgi labai tiko:-)

Elžbieta rašė...

Lina, dar kartą į sveikatą :)

Anonimiškas rašė...

Pagirsiu, nesitikėjau kad bus skanūs, bet pavyko! Klausimėlis, o cukinijos žievę nulupti reikia? nes nuotraukoje kiek įžiūriu, tai žievė matyti.

Elžbieta rašė...

Ačiū-ačiū :) Tikrai jie skanučiai :) O lupti reikia tokias senas cukinijas, su kieta odele. Jaunučių su minkšta aš nelupu :)