2009 m. kovo 6 d., penktadienis

Be pavadinimo



Ir be recepto :)))) nes tai jogurtinis tortas su persikais, tik pavasario leidinys. Klientė tik pasiteiravo, kaip aš tą želę ten įkišau... Tad nieko naujo. Ir iš viso Vakarų fronte nieko naujo. c) Tingus, ramus gyvenimas su įprastais pabambėjimais.

Buvau šopintis :) aha, toks negeras žodis. Reikėjo tik maisto produktų, bet, kaip ir pridera užsukau ir į Žanos išparduotuvę. Pirmąkart per visą mūsų banketų rengimo istoriją mums dingo indai. Gaila... Nors to ir reikėjo tikėtis... kada nors... :) Tad norėjau pažiūrėti, ar yra kas nors panašaus. Aišku, kad neradau, bet vietų, kur galima nusipirkti indų Vilniuje tikrai daug. Vienintelis dalykas, gal kas žino kokį vaistą, kad jo išgerus, net sutinku, kad vaistus man suleistų.... brrr.... kad pirkčiau tik tą vieną vienintelį reikalingą indą... kitų net nematyčiau. Nes indų parduotuvėse mane apima toks pat jausmas kaip gelbėtoją Rokį pamačius sūrį.

Dėmesio, kam reikalingos kepimo formos tartams ir atviriems pyragams - Šiauries miestelio Žanoje (kur Norfa) - pyrex apvalios gražutės formos 21 cm tik 9 litai. Gražučiai stiklainukai 0,75 l talpos po 4 Lt. Šiuos nusipirkau, nes užsiėmiau konservavimu besibaigiant žiemai. Taikomuoju-dekoratyviniu, todėl esantys namuose sloikai netinka. Eksperimento rezultatai neužilgo :)

Matau, kad Norfos populiarėja. Baaaa, net hliamuriškai-gurmaniškų restoranų savininkai jose apsiprekina. Na ir gerai. Aš irgi kai kuriuos produktus perku tik ten. Ir staiga jaučiuosi lyg prisilietusi prie kažko didelio ir svarbaus. (Ne reklamuoju, ne... tiesiog man geografiškai taip susiklostė... Todėl ir turiu neskausmingą galimybę vienus produktus pirkti maximoje, kitus rimi, o dar kitus - norfoje). Sukretė mane vienas vaizdelis šiandien. Vėl gi iš restoranų prekinimosi serijos. Tik gal ne tokių hliamuriškų. Vėžimėlyje buvo daugybė salotų, pieno ir duonos. labai daug duonos. Ir buvo kraunama dar i dar. Maišeliai su duoną lėkdavo kaip kamuoliai į krepšį, tik mėtomi prasto žaidėjo. Tai pataiko, tai nepataiko... duona krenta ant grindų, vėl ji griebiama, vėl mėtoma. Aš tikrai esu senamadiškų pažiūrų... Pakraupau. Net jei duona dabar ir chemiška....

17 komentarų:

Irma rašė...

Dėl duonos situacija tai siaubinga. Aš pasibjaurėčiau. Visgi iš vaikystės išlikusi pagarba jai.
O dėl indų, tai mane irgi hipnotizuoja. Noriu visko, itin balto, itin gražių formų :)) Tik kad Kaune nėra indų parduotuvių normalių. Arba jų dar neradau. Tiesiog nėra ką pirkti.. O taip norėtųsi atsinaujint :)

Bri rašė...

Oi, kaip fainai, ačiū už informacija, 9lt - čia tikrai nebrangu :) Manau artimiausiu metu užbėgsiu ton parduotuvėlėn :)

Elžbieta rašė...

Irma,:) žinok, ir man toks jausmas buvo negeras, lyg peiliu per širdį :(
Dėl indų pabandyk pasižiūrėti parduotuvėse profams. Manau, Sangaida turėtų Kaune būti, Mantvilė iš viso kaunietė, Arkietė. Scilis ir Scoobie tai daugiau vilniečiams, man atrodo, jie atstovybių neturi. O dar galima pažiūrėti Alandeko - ten esu daug įdomių dalykėlių pirkusi :)

Bri :) Ten pasižvalgius tai galima ir daugiau gerų dalykų rasti - įvairių padėkliukų, pvz. :) gražių spalvų, gražių faktūrų. Pas mane viršutinėje nuotraukoje toks rusvai-pilkšvas - na labai gražus :) Formos yra stiklinės, tai kad dugnas neišimamas. Bet estetikos atžvilgiu tai tikrai gražiai atrodo :)

Egle rašė...

Ryte perskaičiau įrašą, o popiet kaip tik netyčia važiavom į tą pusę, tai prisiprašiau, kad užsuktumėm. Tik maniškis neturėjo kantrybės su manim vaikščioti, tai išėjau be nieko, bet ateinančią savaitę būtinai sugrįšiu ir dar užsuksiu į Ukmergės g. gale esančią Arkietę.
Mano vienintelė silpnybė - balti indai. Kitokių ir neturiu :) Tiksliau turiu raudoną dovanotą lėkštę :) ir dar keletą skaidrių stiklinių salotinių ir puodelį :)
Ir tas rusvas padėkliukas, Elžbietos išgirtas, krito į akį :)

Elžbietą, bet tikrai paskutiniu metu tik bambėjimai ir bambėjimai.. Kaip čia taip? :)
O dėl duonos - tai tiesiog baisu. Trūksta ir žodžių.

skaniai.lt rašė...

Elžbieta, O kur Vilniuje yra Scoobie?

Elžbieta rašė...

Eglė, ak jau tie vyrai.... :))) džiaugiuosi, kad jau maniškis iš indų parduotuvės manęs tai netempia :)))) Bet vis tiek, jei reikia kokių nors smulkmenų arba rekvizitų fotografavimui, tai man geriau vienai eiti. Nes, jei rinkčiausi tiek padėkliukų, kiek pasitempiau vakar, tai tikrai tektų išklausyti :))) o taip - faktas yra faktas :)))) O dėl bambėjimo, tai kaip nebambėti, jei suaugęs dėdė žongliuoja duona?

Vygantai, sorry.... nugrybavau :) Vilniuje yra Scobie&McIntosh čia http://www.scobiemcintosh.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=5 ... niekaip neismokstu ju teisingai užrašyti :)))) negausiu nuolaidos :)))))

Vilma rašė...

Indų tema - gal kas žino kur rasti tartų formą išimamu dugnu? :)

Elžbieta rašė...

Vilma, aš pati ieškau. Kol kas niekur nemačiau... bet turėsiu omeny...

Vilma rašė...

Elžbieta, man teko matyti, berods, Žanoje CUP'e, bet ji buvo labai didelė, apie 30-32 cm skersmens - man per daug. Bet jei Tau tiktų, gali užmesti akį. ;)

Elžbieta rašė...

Vilma, ačiū :) Seniai ten lankiausi, reiks kada užeiti :)

Indrė rašė...

Gerai, kad tau tik indų... Aš ir senukų gražtų skyriuje rasčiau ką įsigyt, jau nekalbant apie tinkamesnes vietas, tokias, kaip rūbų, batų, namų interjero :D dėl to labai laukiu to filmo apie "pirkinių manijakę" :D

Elžbieta rašė...

Indrė, bet kiek galima visko nupirkti indų parduotuvėje :)))) džiaugiuosi tik, kad manęs rūbų, batų, interjero parduotuvės nevilioja :))))

skaniai.lt rašė...

Vilniuje, Laisvės pr. 125 yra Norfa. Tame paciame pastate yra indu parduotuve. Joje Dr. Oetker formos su isimamu dugnu.

PS Elzbieta, o kur info apie zadeta Condon Bleu knyga apie sokolada:)?

Elžbieta rašė...

Vygantai, jau įdėjau nuotraukas ir kelis sakinukus :) Preliminariai knyga Lietuvoje pasirodys balandžio pradžioje :) kaina ~20 lt

skaniai.lt rašė...

Sumaišiau Norfas. Šiandien pravežiavau ir pažiūrėjau specialiai. Centras vadinasi Laisvės pr. 82

Elžbieta rašė...

Vygantai, ačiū. Žinau tą parduotuvę, reikės prie progos užvažiuoti. Bet gal Dr.Oetkerio yra ir kitur... man atrodo, VCUP yra... apačioje, prie knygyno ir Drogo.

Li rašė...

Man beprotiskai idomu kaip tu padarai tas gelytes?