2009 m. kovo 1 d., sekmadienis

Braškių džemas su aitriosiomis paprikomis



Kaip rodo orai už lango, šis džemas tikrai ne šiandien (vakar ar rytoj) virtas. Aišku, kad tai vasaros namų darbai. Tik taip netyčia išėjo, kad keturi šio džemo stiklainiukai pasimetė rūsyje.... Kadangi aš ten nevaikštau iš principo, tai niekad nežinau kokie lobiai atsiras namuose po eilinio apsilankymo :)))) ir jokios etikėtės nepadeda :))))
Dabar sklerozė. Receptas ar tai iš "Гастрономъ" ar iš "Kuchnia"... Lai atledžia man autoriai... nesurasiu dabar to žurnalo....

1 kg braškių
0,5 kg cukraus
2 vidutinio dydžio aitriosios paprikos
1 šaukštelis citrinos sulčių

Braškes pertrinti (bet ne visiškai; aš tai dariau "žirafa") sumaišyti su c. sultimis ir cukrumi ir kaitinti iš karto iki užvirimo. Virti 5 minutes, nukaisti ir palikti 5 valandoms. Supjaustyti aitriąsias paprikas žiedeliais, sudėti jas į džemą, išmaišyti ir vėl virti iki užvirimo, o po to 5 minutes. Palikti 5 valandoms, po to vėl užvirti ir karštą džemą supilstyti į iškaitintus stiklainius. Užsukti ir apversti.

15 komentarų:

Puanc rašė...

Oho, koks įdomumas! Turbūt labai gardu. Neįsivaizduoju aitrių brašių.

Elžbieta rašė...

Išties įdomus skonis. Tas aitrumas ir lengvas "paprikiškumas" atsiranda ne iš karto. Bet šiaip - labai įdomus dalykas :)

Forelle rašė...

Pirmą kartą tokį receptą matau. Knieti išbandyti ir pasidaryti nors vieną stiklainiuką. O prie ko jis valgomas?

Elžbieta rašė...

Aš irgi kaip pamačiau, tai iš karto nusprendžaiu bandyti. Ir tikrai neapsirikau :) O valgomas kaip ir kiekvienas džemas - su skrebučiu, su šviežia duona :) tik gal nedėčiau jo į kepinius, nes tada pasimestų ypatingumas :)

rūtuliukas rašė...

geras :) tokie iššūkiai man patinka.

Elžbieta rašė...

Gal dėl iššūkio nelabai sutikčiau, bet kad įdomus dalykas - tai tikrai :)

Dautartė rašė...

Šitas sumanymas yra tikrai labai geras. Dar labai skani braškių uogienė gaunasi su citrina. Teko ragauti ir su šokoladu (turiu draugę šokogolikę, ji net koldūnus su šokoladu gamina ;)), bet su šokoladų man buvo nelabai, o va su cinamonu arba kardamonu, jau visai, visai karlsoniškai :) Tikrai verta eksperimentuoti :)

Elžbieta rašė...

Geras-geras :) Ir vanilės galima pridėti, taip jau romantiškai gaunasi... Su cinamonu kažkaip neragavau... o šokoladinis džemas man labiau su slyvomis patinka, va čia viriau :) http://www.supermama.lt/forumas/index.php?showtopic=130508&st=540&p=7315196&#entry7315196 manau, kad su braškėmis saldu labai.. nors aš prie šokoladogolikų... :)))

Ieva rašė...

dėjau vieną papriką,smulkiai supjausčiau gabaliuką imbiero šaknies, nepagailėjau cinamono. skanumėlis :p, ačiū už receptą

Sparnuotis rašė...

Elžbieta, super uogienės idėja! Būtinai išbandysiu ir pasakysiu, kaip pavyko!

Elžbieta rašė...

Ieva, tai jau ir kitas receptas išėjo :) bet smagu, kad pagavai įkvėpimą keisti receptą :)

Sparnuoti, būtinai lauksiu :)

Anonimiškas rašė...

Nekurie receptus atidžiai pradeda skaityti tik po laiko. Mano pipiriukai susiblenderiavo kartu su braškėm :) Tikiuosi skoniui tai nepamaišys ir taip idėjau nei priklauso:)
Monika

Anonimiškas rašė...

Norėjau pasakyt daugiau nei priklauso :)

Elžbieta rašė...

Monika, prajuokinai :)žinok, man irgi reikia labai daug kartų skaityti, kad suprasti, ką reikia daryti :)))) t.y. man reikia tramdyti save, kad nuo pirmų recepto žodžių aš jau žinau, kas ir kaip :))) o, pasirodo, dažnai nežinau :)))bus įdomu, kas pas Tave gausis :)

Anonimiškas rašė...

šiemet verdu antrą kartą - braškes ne sutrinu, o supjaustau į kelias dalis. ir įmetu cinamono žievelių. dieviška :D