2009 m. kovo 30 d., pirmadienis

Techninė pertrauka :)

Sveiki :)
dėl remonto darbų kol kas blogas ilsisi :) Grįšiu kaip įmanoma greičiau :)
Elžbieta

5 komentarai:

rusvaplaukė rašė...

laukiam nesulaukiam :)

Egle rašė...

Tikėkimės technikos ligos nerimtos :) o aš dabar neatitraukiu akių nuo lobynų :)

Indrė rašė...

Turbut virtuvei irengineja ir dabar nusikaus kokia nagla orkaite (wasntme)... :)

Egle rašė...

Drįstu preziumuoti, kad ne, bet kas čia žino... :) O gal Elžbieta visų paslapčių neišduoda :)

Elžbieta rašė...

Sveiki, štai aš ir grįžau... Ačiū labai už palaikymą, man jo reikės ir vėliau... Mano senukas kompukas atsisakė gyventi, nepaisant visų reanimacijų. Tad džiaugiuosi naujuoju, kuris apsigyveno mano namuose nuo šiandien.... Ir.... vėl "pravalas".... vis dar tikiuosi, kad aš kažko nemoku, nesinori galvoti, kad naujutėlis gražutėlis lėliukas atsisakė net neapšildęs kojų kaip reikiant.... :(