2009 m. vasario 3 d., antradienis

Bambėjimai

Ne, tokio patiekalo nėra. O gal yra, bet jis neužčiuopiamas ir skonio receptoriai į jį vargiai ar reaguoja. Bet noras pabambėti yra ir pribrendo jis po mūsų pokalbio su Vilma ir Monikute. Apie riebų sviestinį kremą. Ir dar, bet kiek seniau, buvo vienas, bet kiek kitoks pokalbis su virtuvės "žinovu", kuris mokė mane daryti plikytą kremą. Ką jūs, aš esu labai kukli ir labai stropiai ir noriai mokausi (aišku tų dalykų, kurie man įdomūs)... bet šiuo atveju buvau bjauri (kartais mane ir "giltine" vadina... čia ji ir atbūdo :))) ) ir mokytis visiškai nenorėjau. Neriečiau nosies. Tiesiog nebuvo ko mokytis. Bet ši uvertiūra tokia ilga...
Taigi, iš pradžiu. Kartą, lankydamasi vienoje įmonėje, prekiaujančioje konditerinėmis žaliavomis, nagrinėjau ir "čiupinėjau" ką gi jie siūlo. Turėjo (ir turi, aišku) labai didelį asortimentą mišinių kremams. Veri yzy - įberi miltelių į pieną ar grietinėlę ir išmaišai. Štai tau ir kremas... Nori - tiramisu, nori - braškinis. "Žinovas" mokė mane kiek kitaip - įberti "miltų" į vandenį, išmaišyti ir išplakti su margarinu. Ilgai galvojau, kokius gi miltus reikia berti... vanduo + miltai+ margarinas - tikrai turėtų būti skanu... po to supratau, kad tai kremo milteliai. Ot, nesupratliva....
"Valdiški" saldumynai mano racione buvo senokai. Atminty išliko lyg ir skanus, bet kažkos "valdiškas" skonis, kuris kartojosi ir šokoladiniuose kremuose, ir vaniliniuose, ir karameliniuose... Milteliai? milteliai... Paprastai, greitai... neteigiu, kad visi-visi kond. cechai dirba vien tik su milteliais, bet vis dėlto apmaudu, kad jie yra naudojami taip dažnai. Iš vienos pusės pažvelgus, taip pigiau, iš kitos pusės - tikrai mieliau pasirinksiu namų gamybos riebų sviestinį kremą nei mažakaloringą miltelių kremą su vandeniu.
Neagituoju!!!!! :) Tiesiog bambu.....